אבחון שיווקי-עסקי
באמצעות ניתוח מקיף של החברה (שירותים, מוצרים, לקוחות וכו') וביצוע מחקר שוק (מיפוי הסביבה העסקית, מתחרים, הזדמנויות ואיומים),
נעניק לך תמונת מצב מלאה ונגבש המלצות פעולה מעשיות, להשגת תוצאות עסקיות טובות יותר. תוצאות האבחון מאפשרות הסקת מסקנות ניהוליות
מדויקות וקבלת החלטות אופרטיביות לקידום החברה.
יחסי ציבור
אנו נגבש עבורך אסטרטגיית יחסי ציבור אפקטיבית, שתייצר את התדמית והמוניטין הרצויים לעסק שלך. באמצעות חשיפה תקשורתית
מדויקת באמצעי התקשורת השונים, נרחיב את החשיפה של החברה לקהלי יעד חדשים. הניסיון שלנו בהובלת מהלכים תקשורתיים מורכבים
וההכרות עם אנשי תקשורת מובילים מבטיחים אימפקט תקשורתי ומיקסום של תקציב יחסי הציבור שלך.
יעוץ וליווי שוטף
לאחר שנגבש יחד את המתווה העסקי והשיווקי, נבנה תכנית עבודה מעשית, מדידה ומכוונת תוצאות. בשלב הבא, נלווה אותך בתהליך היישום שלה
ובמהלך הפעילות השוטפת, כדי לסייע בתהליכי קבלת ההחלטות, לבחון את העמידה ביעדים, לספק פתרונות לאתגרים ולסייע לעסק להתאים את
עצמו במהירות לשינויים, לרבות גיוס וניהול של מומחים בתחומים חדשים.
מיתוג ודיגיטל
גיבוש הזהות הרעיונית והעיצובית של העסק, משלב בניית הלוגו ועד לאפיון השפה העיצובית; הקמה של הנכסים הדיגיטליים השונים,
מהאתר ועד לסושיאל; תפעול שוטף של הפלטפורמות השונות, באמצעות כתיבת תוכן, עיצוב גרפי ווידאו; ויצירת נוכחות ובולטות דיגיטליות,
על ידי ייזום וקידום של מהלכים שיווקיים שונים, באופן נקודתי או לאורך השנה.
הדרכות שיווק, מכירות ושירות לקוחות
כדי להבטיח עמידה ביעדים העסקיים והפיננסיים, נבנה עבורך את מערכי השיווק והמכירות וניצור תכנית עבודה שנתית. התכנית תכלול
את סוגי הפעילות הדרושים, היעדים, התקציב הנדרש ולוחות הזמנים, בחלוקה חודשית, רבעונית ושנתית. בשלב הבא, ניישם את התכנית,
תוך מדידה שוטפת של התוצאות, כדי לייעל תהליכים, לחסוך בהוצאות ולהגדיל הכנסות.
תכנית עסקית
בהסתמך על ניתוח מקיף של החברה והשוק, נבנה עבורך תכנית אסטרטגית מקיפה, שתנחה אותך כיצד להתנהל בכל תחום:
ניהול, כספים, שיווק, שירות, מכירות, תהליכי עבודה וסדר ארגוני. בהסתמך על התכנית ניתן ליצור תכנון אסטרטגי מדויק ולבצע
בקרה ומעקב אחר הפעילות. בין היתר, כוללת התכנית:
- אפיון שירותים ו/או מוצרים – שיעניקו לעסק ייחוד ובידול
- הגדרת קהלי יעד – איתור הלקוחות בעלי פוטנציאל הצריכה הגבוה ביותר
- בניית מודל עסקי – הגדרת האופן בו העסק מניב הכנסות ורווחים
- מיתוג ומיצוב פנימיים – יצירת כלים וחוויות שמחברים את העובדים למותג
- הקמת תשתית שיווק ומכירות – בנייה וניהול שוטף של שני התחומים
- יצירת תכנית פיתוח עסקי – איתור אפיקי פעילות וצמיחה חדשים
- גיבוש נהלי עבודה – הגדרת תהליכים אחידים ומסודרים
- ניתוח וניהול פיננסי – תמחור המוצרים והשירותים, ניהול תזרים ועוד
רוצים לקדם את העסק לשלב הבא?
נשמח ליצור עבורכם תמהיל שמותאם לאופי העסק, לשאיפות וליעדים שלכם